Thursday, August 21, 2008


Cik Ina BangsarPutrajaya yang lawa dan comel,

Tahniah di atas perkahwinan anda pada hujung minggu yang lalu. Dari kejauhan ini, saya dengan seikhlas hati mendoakan semoga dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan di dunia dan di akhirat serta dikurniakan zuriat keturunan yang baguih dok ada.

Salam dari perantauan,
missaussie

(gambar dicilok dari si kucing comel)

Berikut adalah wajah para tetamu yang hadir di majlis berkenaan. Selamat berbangga kerana anda telah diglamerkan di blog saya yang berpurata dua pengunjung sehari. Haha.



ehem ehem Enchek Aie (",)

YB Dzul Mangkuk Hayun with Alyaa

Pasangan drama sebabak: Along and Enchek Badd (tepuk-tepuk.. hihi)

4 comments:

Dark @ng3L said...

wawawawwa....paling gambo paling last..seb bek bukan aku..wawawaw

*gelak golek golek..
aku sukelah wehhhhhhh....

akan ku khabarkan pada mereka berdua..tp mereka cuti ini hari..dem..

missaussie said...

Dark @ng3L:dorang memang pasangan drama sebabak kan? tangkap gamba pun nak drama segala. nasib aa si kucing tade gamba ko dgn aie mesra2 gitu. kalo tak siap la aku glamerkan jugak. haha.

Radin Hairi said...

mak ai...drama tol gamba last tu? mcm scene muvi yusof haslam la...

wahahahahahaha

missaussie said...

radin hairi: nanak.. hahahahahaha