Friday, November 21, 2008

Tuhan,

Beratnya dugaan ni. Selalu saya cuba jugak bertabah, cuba jugak kuat, tak kira la payah camne pun. Sekarang ni saya mengaku saya kalah. Saya dah tak tau camne saya nak betulkan balik keadaan. Semuanya jadi bertambah teruk.

Tuhan,

Boleh tak bantu saya lari dari semua ni? Hilangkan saya sekejap dari semua ni? Saya rasa gelap tiba-tiba dan masa depan saya dah macam hancur. Saya nak tidur, yang sangat lama. Tolong saya ye Tuhan? Nanti kalau keadaan dah ok, kejut saya balik tau?

Saya rasa sangat kosong dan pecah. Ada tak siapa-siapa yang nak tolong selamatkan saya?

2 comments:

meanie mean said...

pompuan chantek no.2.... what happen???

Memey Anuar said...

take care ok.
apa yg berlaku ada hikmahnya.

InsyaAllah akan terbalas segala penat lelah jerih pedih yang tym lalui selama ni.

I wish to be there to hug u.