Friday, June 26, 2009

Encik Aie telah mengetag saya beberapa hari yang lalu tapi saya baru sedar kerana baru membaca blog beliau. Jadi mari sama-sama kita saksikan apa yang telah saya tulis di bawah ini.
  1. Bekas kekasih saya adalah: seorang (yang perasan) Superman. Memang dia yang paling gagah dan paling kuat (kononnya).
  2. Saya sedang mendengar: bunyi kipas berpusing, bunyi jarum jam berdetik, bunyi air menitik. Sunyinya rumah ni!
  3. Mungkin saya patut: berhenti duduk menghadap komputer sebab pinggang saya dah mula rasa sakit. Jadi saya kena baring.
  4. Saya suka: makan dan makan dan makan lagi. Sebab tu perut saya telah membesar dengan jayanya.
  5. Sahabat-sahabat baik saya adalah: tidak normal dan tidak tipikal, penuh cacat cela dan mengalami masalah mental yang ketara. Tapi saya chenta mereka juta-juta tau.
  6. Saya tak paham: kenapa masih ada manusia tongong yang membelakangkan ibu bapa sendiri?
  7. Saya kehilangan: kepercayaan bahawa manusia akan berubah menjadi positif apabila sudah bersedia untuk berkahwin. Ada yang jadi lebih teruk dan memualkan.
  8. Ramai yang berkata: muka saya makin tembam, badan saya makin berisi. Tapi saya tak heran pun sebab hati saya tetap gembira.
  9. Makna nama saya: pi tanya Ayah saya, dia yang bubuh nama ni. Kalau ikut Mak, nama saya sekarang ni patutnya Nurul Hidayah.
  10. Cinta (sejati) itu adalah: patutnya kat Tuhan je, cinta sesama manusia ni kadang-kadang jadi terlalu menyakitkan.
  11. Di suatu tempat, seseorang sedang: melakukan cubaan balik keje awal dengan meminta kawan beliau tolong punch card.
  12. Saya akan cuba: menahan sakit dan melawan sakit pinggang ini dengan segera sebelum situasi menjadi lebih parah.
  13. Ayat SELAMANYA membawa maksud: FOREVER. Tengkiyu.
  14. Telefon bimbit saya: dapat secara percuma setelah melanggan talian 3 selama setahun semasa di adelaide.
  15. Bila saya terjaga dari tidur: check orang kat sebelah saya tu dah bangun ke belum nak pi keja.
  16. Saya paling meluat apabila: ada orang jenis tikam belakang, depan mulut bukan main manis, belakang? Sendiri mau ingat la..
  17. Pesta/Parti adalah: aktiviti bergembira kerana banyak dapat goodies (merujuk pada parti tupperware yang saya hadiri bersama mak masa kecik-kecik dulu)
  18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah: seorang kucing bernama cat. Eh adakah beliau adalah haiwan? Tidak!!!
  19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah: semasa belum akil baligh, buat jahat camne pun tak tanggung dosa sendiri lagi.
  20. Hari ini: saya pi beli mekdi mcvalue lunch lalu makan dengan gembira.
  21. Malam ini saya akan: menonton tv atau muvi ketika si kucing pergi bergembira berperang di CC bersama kawan seangkatannya.
  22. Esok pula saya akan: paksa si kucing pi pasar malam jalan TAR lepas dia abes keje.
  23. Saya betul-betul inginkan: sakit pinggang saya ini tidak jadi bertambah serius. Seksa nak tido di malam hari.
  24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini: tertanya-tanya sendiri, apsal mata macam bengkak je ni?
  25. Pusat membeli-belah atau arked permainan: Dua-dua tamau, nak duduk rumah je elakkan jangkitan selsema babi.
  26. Makanan Barat atau Jepun: Sekarang semua pun saya tamau. Selera makan dah haywired lepas demam teruk hari tu.
  27. Bilik yang terang atau gelap: kalau nak tidur kena gelap, rasa macam sakit mata bila lampu terang.
  28. Makanan segera adalah: sepatutnya dijadikan makanan ruji negara ini.
  29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?: Nak pi mekdi satgi, mesti awak dengki kan? (padahal orang tu dapat makan mekdi free, bos dia belanja. cis!)
  30. Saya rindu: nak tengok langit cantik di adelaide. Tak sabar betul mau kembali ke sana!
Seterusnya saya mahu mengetag Cik Wani PinkDrops dan Encik Abu John SSL. Sila ambil tindakan segera!

No comments: