Sunday, February 07, 2010

Sebenarnya aku rasa kau ni gila annoying dan irritating amat. Most of our friends tahu yang kau bermasalah dengan suami kau, tapi kau sibuk nak complaint pasal suami orang lain. As if suami kau terbaik di dunia. Kalau kau rasa kau calon syurga, isteri mithali idaman para suami di luar sana, teruskan je la kehidupan kau dengan bahagia. Tak perlu kot kau nak compare dengan hidup orang lain.

Kau tak perlu pura-pura bahagia depan kami semua, nanti pantang bercakar sikit, kami jugak yang kau cari nak meraung mengadu nasib. Aku kesian amat setiap kali kau update status di FB, konon penuh bahagia menikmati syurga dunia segala, sebab aku tahu sangat perangai suami kau yang pasang awek sini sana. Cukuplah berpura-pura. Kau tak penat ke?

Aku tak pernah berminat nak tahu suami kau baik ke, jahat ke, curang ke, setia ke, tak perlu kot kau jaja cerita merata. Aku pun tak pernah rasa nak jaja cerita hidup aku macam mana, kau je yang sibuk nak ambik tahu, nak complaint hidup aku serba serbi tak kena. Kau tak penat ke aa? Sudah-sudahlah. Kita bukan budak kecik lagi. Ikut kau la nak berlakon hidup bahagia ke apa, jangan sibuk sangat nak ambik tahu hal aku boleh tak? Sebab aku pun tak berminat la nak tahu hidup kau macam mana. Tolonglah berhenti menjadi seorang yang annoying dan irritating. Meluat amat, tau tak?

Haih.

No comments: