Sunday, September 21, 2008

Ketika tulisan ini dipaparkan di skrin komputer anda, saya telah selamat berada di dalam pesawat di awangan menuju pulang ke tanahair tercinta. Setelah dua tahun beraya di perantauan, tahun ini saya berpeluang untuk sama-sama meraikan Lebaran yang bakal tiba bersama orang-orang tersayang di Malaysia. Aidilfitri ini juga bakal membuka lembaran baru dalam kehidupan saya.

Harap semua urusan dipermudahkan dan saya pulang kembali ke bumi kangaroo dengan penuh semangat juang untuk menghabiskan kerja tertangguh dan tertunggak sepanjang pemergian saya pulang kepangkuan yang tercinta. I need to recharge and I need my energy bar. And now I am on my way, couldn't hardly wait to be reunited with those I miss terribly.

Hope everything went well. InsyaAllah. Happy Eid 2008 people!

No comments: