Saturday, March 07, 2009

Kalau pun kau tak dijemput ke majlis nikah hari tu, perlu ke kau nak buat cerita bukan-bukan pasal aku? Perlu ke kau ajak kawan-kawan lain boikot kenduri kahwin aku nanti? Pathetic sey. Orang lain seikhlas hati doakan kebahagiaan aku. Kau, yang kononnya mengaku kawan baik aku, dengan senang hati bermulut longkang mengata aku di belakang. Ah, selama ni pun macam aku tak tau kau banyak bawak mulut pasal aku, kan?

Eh, kau tau tak kenapa kau tak diundang ke majlis aku? Sebab mulut longkang kau la. Sebab aku tau dah lama kau berdoa dalam diam mintak kebahagiaan yang aku pertahankan selama ni hancur berkecai macam tu je. Aku nak gembira di hari bahagia aku, dan aku tak perlukan kehadiran kau untuk menjahanamkan semuanya.

Tak suka la marah-marah ni. Kacau je tau. Kau pergi main jauh-jauh la, boleh tak? Kalau kau dengki ke, marah ke, jelik ke, kepochi minachi ke, jangan sampai ke telinga aku, boleh tak?

Saiko dowh!

No comments: