Monday, June 29, 2009


Memang sengaja aku letak bahan bukti di sini, sebab kadang-kadang mamat ni tersinggah jugak dekat blog ni. Dari dulu lagi, kalau chat di YM, dia memang suka guna singkatan yang pelik-pelik. Fine la kalau kau nak jimat sangat kredit masa hantar SMS (walaupun satu sen je pun setiap kali hantar kan?), tapi bila bagi komen di Friendster ke, FB ke, perlu ke nak singkatan segala? Memang aneh ini anak! Dah banyak kali aku komplen, masih lagi nak buat benda yang sama.

Amek ni aku bagi liputan meluas lagi dekat blog ni. Kalau lepas ni masih berperangai aneh, memang I reserve my comment la kan? Apa yang penting, aku nak bagitahu yang aku rasa sangat annoying la apa yang kau buat ni. Mungkin bagi kau normal je, benda biasa je kan, tapi bagi aku tak. Aku tak suka. Get it?

No comments: