Friday, June 19, 2009

Saya sayang ahli tetap Kumpulan Isteri Kesepian (KIS) dan Kelab Penganggur Terhormat (KPT). Mereka adalah sumber kegembiraan saya yang terlalu mengasyikkan buat masa ni. Saya harap mereka akan kekal menceriakan hidup saya walaupun semuanya akan terpisah dengan tuntutan karier satu hari nanti.

Saya ada kurang lebih 2 minggu untuk melepasi latihan peringkat pertama. Ada dua lagi peringkat latihan yang perlu saya langsaikan sebelum saya ditawarkan satu pekerjaan tetap. Harapnya saya akan terus cekal berusaha dan mampu mengekalkan prestasi cemerlang untuk maju ke peringkat seterusnya.

Terima kasih Tuhan sebab masih tidak jemu beri saya rezeki yang indah-indah. Semoga urusan saya dipermudahkan dan berjalan lancar kelak. Saya cuma perlu kuat dan terus bertahan sampai ke garisan penamat. Harap Tuhan kuatkan hati, jiwa, mental dan fizikal saya.

No comments: