Wednesday, November 04, 2009

Mohd Faizal Bin Chanmekun. Satu nama yang tak mungkin dapat aku lupakan sampai bila-bila pun. Aku pernah tulis kisah dia kat sini, sini, sini dan sini. Lately, bila check site meter, ramai jugak yang google pasal dia dan buat aku tertanya-tanya. Bukan setakat dari KL, Penang, Kedah, Selangor dan jugak Sarawak, ada yang muncul dari UK dan Singapore. Kenapa ya?

Apapun, aku harap sesiapa je yang cari info pasal dia, sesiapa je yang mengenali dia, hanya mengingati segala perkara indah, dan turut sama doakan dia tenang di alam sana. Terlalu banyak kisah sedih dia yang aku dengar dari sumber terdekat, masa dia hidup lagi ke, atau masa dia di ambang kematian ke, atau selepas pemergian dia, tapi hati aku tertutup untuk berkongsi kisah dia di sini.

Masa dia dah sampai, perjalanan hidup dia di dunia ni dah terhenti, kita yang masih hidup ni, bila agaknya akan dijemput pergi?

No comments: